က်င့္ရင္းသိၾကပါကုန္ေလာ့။ ( သမထမွသည္ ဝိပႆနာအျမိဳက္ဘာဝနာဆီသို.---)
တခ်ိဳ.က က်င့္ရင္းသိၾကေသာ ထိုလမ္းမဂၢဝယ္ေမြ.ေလ်ာ္ၾကကုန္၏။
က်င့္တာ ငါက်င့္တာ၊ သိတာ ငါသိတာ
က်င့္တာ ငါက်င့္တာ၊ သိတာ သူဓမၼကသိတာ
အစမထင္မီွေတာ့ ငါက်င့္ေပါ့ ဧကဂၢတာမည္ထိုက္ထိုဥပစာရ၊ အပၸနာ သမာဓိ၏ စြမ္းပကားျဖင့္ေလ။
အခ်ိန္ကာလတစ္ခုဝယ္-----
ထိုဥပစာရ၊ အပၸနာ သမာဓိ၏ စြမ္းပကားေၾကာင့္ပင္ သူဓမၼကသိျပီးလာပါလိမ့္မည္ ငါသိ၍မရေတာ့ပါ။
ဒီလိုရိွတယ္----
ငါက်င့္(ပုဂၢိဳလ္)-----ငါသိ(ပုဂၢိဳလ္)
ငါက်င့္(ပုဂၢိဳလ္)------သူဓမၼသိ(ပညာမဂၢင္၂ပါး)
သူဓမၼက်င့္( သမာဓိမဂၢင္၃ပါး)------သူဓမၼသိ(ပညာမဂၢင္၂ပါး)
အခ်ိန္ကာလတစ္ခုဝယ္----
ထိုမဂၢင္၅ပါးသည္ ေပါင္းစုဖဲြ.တည္သြားပါလိမ့္မည္။
ထိုမဂၢင္၅ပါးသည္ပင္ သင့္အားအရိယာမဂၢင္၈ပါးအျဖစ္ေပါင္းဖြဲ.ရစ္သီ နိဗၺာန္ေရႊျပည္သို. ဦးေဆာင္ေခၚငင္သြားေပလိမ့္မည္။
ထိုဧကဂၢတာသမာဓိသည္ ပညတ္တရားတို.၌ အာရံုျပဳ၏။
နီဝရဏ၊ ကိေလသာတို. အနားရစ္ဖဲြ.မကပ္ႏိုင္ကုန္။
ဦးတည္ေမွ်ာ္မွန္းေနသည္က အထက္ျဗဟၼာ့ဘံုနန္းရပ္မွသည္ ပရမတၳနိဗၺာန္သို.------
( ုဥပစာရ၊ အပၸနာ သမာဓိ၏ စြမ္းပကားျဖင့္ ရုပ္၊နာမ္ ပရမတ္တို.အား ဝိပႆနာတင္ရႉျခင္းကို ဆိုလိုသည္။ )
သိရင္း က်င့္ၾကပါကုန္ေလာ့။( သုဒၶဝိပႆနာယာနိကမွသည္ အျမိဳက္နိဗၺာန္ဆီသို.------)
တခ်ို.က သိရင္းက်င့္ၾကေသာ ထိုလမ္းမဂၢဝယ္ေမြ.ေလ်ာ္ၾကကုန္၏။
သိတာ ငါသိတာ၊ က်င့္တာလည္း ငါက်င့္တာ
အစမထင္မီွေတာ့ ငါသိေပါ့့ ခဏိက သမာဓိ၏ စြမ္းပကားျဖင့္ေလ။
ဒီလိုရိွတယ္----
ငါသိ(ပုဂၢိဳလ္(သုတမယညာဏကိုဆိုလို္)-----ငါက်င့္(ပုဂၢိဳလ္(စိႏၵာမယညာဏကိုဆိုလို္)
ငါသိ(ပုဂၢိဳလ္)------သူဓမၼက်င့္( သမာဓိမဂၢင္၃ပါး)
သူဓမၼသိ( ပညာမဂၢင္၂ပါး)------သူဓမၼက်င့္(သမာဓိမဂၢင္၃ပါး)
အခ်ိန္ကာလတစ္ခုဝယ္----
ထိုမဂၢင္၅ပါးသည္ ေပါင္းစုဖဲြ.တည္သြားပါလိမ့္မည္။
ထိုမဂၢင္၅ပါးသည္ပင္ သင့္အားအရိယာမဂၢင္၈ပါးအျဖစ္ေပါင္းဖြဲ.ရစ္သီ နိဗၺာန္ေရႊျပည္သို. ဦးေဆာင္ေခၚငင္သြားေပလိမ့္မည္။
အၾကင္ခဏိက သမာဓိသည္ ရုပ္နာမ္ပရမတ္တို.အား အာရံုျပဳ၏။
ကိေလသာတို. အလံုးစံု အနားမကပ္ႏိုင္ကုန္။
ဦးတည္ ေမွ်ာ္မွန္းေနသည္က ထိုနိဗၺာန္ပရမတၳဓါတ္သဘာဝဆီသို.---------------
က်မ္းကိုး။ ။ ဓမၼဒူတ ဆရာေတာ္ဘုရား အရွင္ေဒါက္တာေဆကိႏၵ၏ တည္တည္ၾကည္ၾကည္တရားေတာ္အားမီွျငမ္္းေရးသားပါသည္။
တခ်ိဳ.က က်င့္ရင္းသိၾကေသာ ထိုလမ္းမဂၢဝယ္ေမြ.ေလ်ာ္ၾကကုန္၏။
က်င့္တာ ငါက်င့္တာ၊ သိတာ ငါသိတာ
က်င့္တာ ငါက်င့္တာ၊ သိတာ သူဓမၼကသိတာ
အစမထင္မီွေတာ့ ငါက်င့္ေပါ့ ဧကဂၢတာမည္ထိုက္ထိုဥပစာရ၊ အပၸနာ သမာဓိ၏ စြမ္းပကားျဖင့္ေလ။
အခ်ိန္ကာလတစ္ခုဝယ္-----
ထိုဥပစာရ၊ အပၸနာ သမာဓိ၏ စြမ္းပကားေၾကာင့္ပင္ သူဓမၼကသိျပီးလာပါလိမ့္မည္ ငါသိ၍မရေတာ့ပါ။
ဒီလိုရိွတယ္----
ငါက်င့္(ပုဂၢိဳလ္)-----ငါသိ(ပုဂၢိဳလ္)
ငါက်င့္(ပုဂၢိဳလ္)------သူဓမၼသိ(ပညာမဂၢင္၂ပါး)
သူဓမၼက်င့္( သမာဓိမဂၢင္၃ပါး)------သူဓမၼသိ(ပညာမဂၢင္၂ပါး)
အခ်ိန္ကာလတစ္ခုဝယ္----
ထိုမဂၢင္၅ပါးသည္ ေပါင္းစုဖဲြ.တည္သြားပါလိမ့္မည္။
ထိုမဂၢင္၅ပါးသည္ပင္ သင့္အားအရိယာမဂၢင္၈ပါးအျဖစ္ေပါင္းဖြဲ.ရစ္သီ နိဗၺာန္ေရႊျပည္သို. ဦးေဆာင္ေခၚငင္သြားေပလိမ့္မည္။
ထိုဧကဂၢတာသမာဓိသည္ ပညတ္တရားတို.၌ အာရံုျပဳ၏။
နီဝရဏ၊ ကိေလသာတို. အနားရစ္ဖဲြ.မကပ္ႏိုင္ကုန္။
ဦးတည္ေမွ်ာ္မွန္းေနသည္က အထက္ျဗဟၼာ့ဘံုနန္းရပ္မွသည္ ပရမတၳနိဗၺာန္သို.------
( ုဥပစာရ၊ အပၸနာ သမာဓိ၏ စြမ္းပကားျဖင့္ ရုပ္၊နာမ္ ပရမတ္တို.အား ဝိပႆနာတင္ရႉျခင္းကို ဆိုလိုသည္။ )
သိရင္း က်င့္ၾကပါကုန္ေလာ့။( သုဒၶဝိပႆနာယာနိကမွသည္ အျမိဳက္နိဗၺာန္ဆီသို.------)
တခ်ို.က သိရင္းက်င့္ၾကေသာ ထိုလမ္းမဂၢဝယ္ေမြ.ေလ်ာ္ၾကကုန္၏။
သိတာ ငါသိတာ၊ က်င့္တာလည္း ငါက်င့္တာ
အစမထင္မီွေတာ့ ငါသိေပါ့့ ခဏိက သမာဓိ၏ စြမ္းပကားျဖင့္ေလ။
ဒီလိုရိွတယ္----
ငါသိ(ပုဂၢိဳလ္(သုတမယညာဏကိုဆိုလို္)-----ငါက်င့္(ပုဂၢိဳလ္(စိႏၵာမယညာဏကိုဆိုလို္)
ငါသိ(ပုဂၢိဳလ္)------သူဓမၼက်င့္( သမာဓိမဂၢင္၃ပါး)
သူဓမၼသိ( ပညာမဂၢင္၂ပါး)------သူဓမၼက်င့္(သမာဓိမဂၢင္၃ပါး)
အခ်ိန္ကာလတစ္ခုဝယ္----
ထိုမဂၢင္၅ပါးသည္ ေပါင္းစုဖဲြ.တည္သြားပါလိမ့္မည္။
ထိုမဂၢင္၅ပါးသည္ပင္ သင့္အားအရိယာမဂၢင္၈ပါးအျဖစ္ေပါင္းဖြဲ.ရစ္သီ နိဗၺာန္ေရႊျပည္သို. ဦးေဆာင္ေခၚငင္သြားေပလိမ့္မည္။
အၾကင္ခဏိက သမာဓိသည္ ရုပ္နာမ္ပရမတ္တို.အား အာရံုျပဳ၏။
ကိေလသာတို. အလံုးစံု အနားမကပ္ႏိုင္ကုန္။
ဦးတည္ ေမွ်ာ္မွန္းေနသည္က ထိုနိဗၺာန္ပရမတၳဓါတ္သဘာဝဆီသို.---------------
က်မ္းကိုး။ ။ ဓမၼဒူတ ဆရာေတာ္ဘုရား အရွင္ေဒါက္တာေဆကိႏၵ၏ တည္တည္ၾကည္ၾကည္တရားေတာ္အားမီွျငမ္္းေရးသားပါသည္။
0 comments:
Post a Comment