ျမတ္စြာဘုရား၏ ထိုေရႊအားေတာ္ (၁၀)ပါး

ခ်စ္သား သာရိပုၾတာ၊ လိစၦဝီမင္းသား သုနကၡတၱသည္ ငါဘုရားရွင္၏ အားေတာ္(၁၀)ပါးအား တရားသို. အစဥ္ေလွ်ာက္၍ သိတတ္ေသာ ညာဏ္အျမင္မွ မရိွ။

ခ်စ္သား သာရိပုၾတာ၊ ငါဘုရားရွင္သည္ ဤေလာက၌ အေၾကာင္းဟုတ္သည္ကို လည္းေကာင္း၊ အေၾကာင္းမဟုတ္သည္ကို လည္းေကာင္း၊ ဟုတ္တိုင္းမွန္စြာ ပိုင္းျခား၍ သိ၏။  ယင္းသို.သိေတာ္မူျခင္းသည္ပင္ ျမတ္စြာဘုရား၏ အားမည္၏။  ယင္းအားကို စြဲ၍ ျမတ္စြာဘုရားသည္ ျမင့္ျမတ္ေၾကာင္းကို ဝန္ခံ၏။  ပရိတ္သတ္တို. အလယ္၌ ရဲဝ့ံေသာ စကားကို ျမြက္ဆို၏။  ျမတ္ေသာတရား စၾကာကို လည္ေစ၏။

ခ်စ္သား သာရိပုၾတာ၊ ငါဘုရားရွင္သည္ အတိတ္၊ အနာဂတ္၊ ပစၥဳပၸန္တို.၌ ေဆာက္တည္၍ ျပဳတတ္ေသာ ကံတို.၏ အက်ိိဳးကို အေထာက္အပံ့အားျဖင္ ့၊ အေၾကာင္းအားျဖင့္ သိ၏။  ယင္းသို.သိေတာ္မူျခင္းသည္ပင္ ျမတ္စြာဘုရား၏ အားမည္၏။  ယင္းအားကို စြဲ၍ ျမတ္စြာဘုရားသည္ ျမင့္ျမတ္ေၾကာင္းကို ဝန္ခံ၏။  ပရိတ္သတ္တို. အလယ္၌ ရဲဝ့ံေသာ စကားကို ျမြက္ဆို၏။  ျမတ္ေသာတရား စၾကာကို လည္ေစ၏။

ခ်စ္သား သာရိပုၾတာ၊ ငါဘုရားရွင္သည္ အလံုးစံုေသာ ဂတိ ၅တန္ႏွင့္တကြ နိဗၺာန္သို. ေရာက္ေစႏိုင္ေသာအက်င့္တို.ကို ဟုတ္တိုင္းမွန္စြာ ခဲြျခား၍ သိ၏။  ယင္းသို.သိေတာ္မူျခင္းသည္ပင္ ျမတ္စြာဘုရား၏ အားမည္၏။  ယင္းအားကို စြဲ၍ ျမတ္စြာဘုရားသည္ ျမင့္ျမတ္ေၾကာင္းကို ဝန္ခံ၏။  ပရိတ္သတ္တို. အလယ္၌ ရဲဝ့ံေသာ စကားကို ျမြက္ဆို၏။  ျမတ္ေသာတရား စၾကာကို လည္ေစ၏။

ခ်စ္သား သာရိပုၾတာ၊ ငါဘုရားရွင္သည္ အမ်ိဳးမ်ိဳးေသာ ဓာတ္တို.ရိွေသာ၊ မ်ားျပားေသာဓာတ္တို.ရိွေသာ ေလာကကို ဟုတ္တိုင္းမွန္စြာ ခဲြျခား၍ သိ၏။  ယင္းသို.သိေတာ္မူျခင္းသည္ပင္ ျမတ္စြာဘုရား၏ အားမည္၏။  ယင္းအားကို စြဲ၍ ျမတ္စြာဘုရားသည္ ျမင့္ျမတ္ေၾကာင္းကို ဝန္ခံ၏။  ပရိတ္သတ္တို. အလယ္၌ ရဲဝ့ံေသာ စကားကို ျမြက္ဆို၏။  ျမတ္ေသာတရား စၾကာကို လည္ေစ၏။

ခ်စ္သား သာရိပုၾတာ၊ ငါဘုရားရွင္သည္ အမ်ိဳးမ်ိဳးေသာ သတၱဝါတို.၏ စိတ္ထား အမ်ိဳးမ်ိဳးကို ဟုတ္တိုင္းမွန္စြာ ခဲြျခား၍ သိ၏။  ယင္းသို.သိေတာ္မူျခင္းသည္ပင္ ျမတ္စြာဘုရား၏ အားမည္၏။  ယင္းအားကို စြဲ၍ ျမတ္စြာဘုရားသည္ ျမင့္ျမတ္ေၾကာင္းကို ဝန္ခံ၏။  ပရိတ္သတ္တို. အလယ္၌ ရဲဝ့ံေသာ စကားကို ျမြက္ဆို၏။  ျမတ္ေသာတရား စၾကာကို လည္ေစ၏။

ခ်စ္သား သာရိပုၾတာ၊ ငါဘုရားရွင္သည္ ေလာက ၃ပါး၌ အယုတ္၊ အျမတ္ျဖစ္ကုန္ေသာ သတၱဝါတို.၏ ဣေျႏၵအႏု၊ အရင့္ကို ဟုတ္တိုင္းမွန္စြာ ခဲြျခား၍ သိ၏။  ယင္းသို.သိေတာ္မူျခင္းသည္ပင္ ျမတ္စြာဘုရား၏ အားမည္၏။  ယင္းအားကို စြဲ၍ ျမတ္စြာဘုရားသည္ ျမင့္ျမတ္ေၾကာင္းကို ဝန္ခံ၏။  ပရိတ္သတ္တို. အလယ္၌ ရဲဝ့ံေသာ စကားကို ျမြက္ဆို၏။  ျမတ္ေသာတရား စၾကာကို လည္ေစ၏။

ခ်စ္သား သာရိပုၾတာ၊ ငါဘုရားရွင္သည္ စ်ာန္၊ဝိေမာကၡ၊ သမာဓိ၊ သမာပါတ္တို.၏ ညစ္ညဴးေၾကာင္း၊ ျဖဴစင္ေၾကာင္း၊ ထေျမာက္ေၾကာင္းကို ဟုတ္တိုင္းမွန္စြာ ခဲြျခား၍ သိ၏။  ယင္းသို.သိေတာ္မူျခင္းသည္ပင္ ျမတ္စြာဘုရား၏ အားမည္၏။  ယင္းအားကို စြဲ၍ ျမတ္စြာဘုရားသည္ ျမင့္ျမတ္ေၾကာင္းကို ဝန္ခံ၏။  ပရိတ္သတ္တို. အလယ္၌ ရဲဝ့ံေသာ စကားကို ျမြက္ဆို၏။  ျမတ္ေသာတရား စၾကာကို လည္ေစ၏။

ခ်စ္သား သာရိပုၾတာ၊ ငါဘုရားရွင္သည္ မ်ားျပားေသာေရွး၌ ေနဘူးေသာ ဘဝတို.ကို ေအာက္ေမ့ႏိုင္၏။  အဘယ္သို.နည္းဟူမူ ျမတ္စြာဘုရားသည္ တစ္ဘဝကို လည္းေကာင္း၊ ႏွစ္ဘဝတို.ကို လည္းေကာင္း၊ ၃ ဘဝတို.ကို လည္းေကာင္း၊ ၄ ဘဝတို.ကို လည္းေကာင္း၊ ၅ ဘဝတို.ကို လည္းေကာင္း၊ ၁၀ ဘဝတို.ကို လည္းေကာင္း၊ ဘဝ ၂၀တို.ကို လည္းေကာင္း၊ ဘဝ ၃၀တို.ကို လည္းေကာင္း၊ ဘဝ၄၀တို.ကိုလည္းေကာင္း၊ ဘဝ ၅၀တို.ကို လည္းေကာင္း၊ ဘဝ တစ္ရာတို.ကို လည္းေကာင္း၊ ဘဝတစ္ေထာင္တို.ကို လည္းေကာင္း၊ ဘဝ တစ္သိန္းတို.ကို လည္းေကာင္း၊ မ်ားစြာေသာ ပ်က္ကပ္တို.ကို လည္းေကာင္း၊ မ်ားျပားေသာ ျဖစ္ကပ္တို.ကို လည္းေကာင္း၊ မ်ားျပားေသာ ပ်က္ကပ္၊ ျဖစ္ကပ္တို.ကို လည္းေကာင္း၊ ဟုတ္တိုင္းမွန္စြာေအာက္ေမ့ႏိုင္၏။  အသို.နည္း? ခ်စ္သား သာရိပုၾတာ၊ ငါသည္ ဤမည္ေသာ ဘဝ၌ ဤမည္ေသာ အမည္ျဖစ္ခဲ့၏။  ဤမည္ေသာ အႏြယ္ျဖစ္ခဲ့၏။  ဤမည္ေသာ အဆင္းရိွခဲ့၏။  ဤမည္ေသာ အသံရိွခဲ့၏။  ဤမည္ေသာ ခ်မ္းသာ၊ ဆင္းရဲကို ခံစားခဲ့၏။  ဤမည္ေသာ အသက္အပိုင္းအျခားရိွခဲ့၏။  ထိုဘဝမွ စုေတခဲ့၍ ထိုဘဝ၌ ျဖစ္ျပန္ခဲ့၏။  ထိုဘဝ၌လည္း ငါသည္ ဤမည္ေသာ အမည္ျဖစ္ခဲ့၏။  ဤမည္ေသာ အႏြယ္ျဖစ္ခဲ့၏။  ဤမည္ေသာ အဆင္းရိွခဲ့၏။  ဤမည္ေသာ အသံရိွခဲ့၏။  ဤမည္ေသာ ခ်မ္းသာ၊ ဆင္းရဲကို ခံစားခဲ့၏။  ဤမည္ေသာ အသက္အပိုင္းအျခားရိွခဲ့၏။ ဟု အျခင္းအရာႏွင့္တကြ မွတ္သားဖြယ္ အမည္အႏြယ္ႏွင့္တကြ မ်ားျပားေသာ ေရွး၌ေနဘူးေသာ ဘဝတို.ကို ေအာက္ေမ့ႏိုင္၏ ။  ယင္းသို. ေအာက္ေမ့ႏိုင္ျခင္းသည္လည္း ျမတ္စြာဘုရား၏ အားမည္၏။  ယင္းအားကို စြဲ၍ ျမတ္စြာဘုရားသည္ ျမင့္ျမတ္ေၾကာင္းကို ဝန္ခံ၏။  ပရိတ္သတ္တို. အလယ္၌ ရဲဝ့ံေသာ စကားကို ျမြက္ဆို၏။  ျမတ္ေသာတရား စၾကာကို လည္ေစ၏။

ခ်စ္သား သာရိပုၾတာ၊ ငါဘုရားရွင္သည္ အထူးသျဖင့္ သာလြန္ေသာ၊ လူတို.၏ မ်က္စိထက္သာလြန္ေသာ နတ္မ်က္စိႏွင့္ တူကုန္ေသာ ဒိဗၺစကၡဳ ညာဏ္ျဖင့္ ေသဆဲ သတၱဝါ၊ ျဖစ္ဆဲ သတၱဝါ၊ ယုတ္ေသာ သတၱဝါ၊ ျမတ္ေသာ သတၱဝါ၊ အဆင္းလွေသာ သတၱဝါ၊ အဆင္းမလွေသာ သတၱဝါ၊ ေကာင္းေသာလားရာရိွေသာ သတၱဝါ၊ မေကာင္းေသာ လားရာရိွေသာ သတၱဝါ တို.ကို ျမင္၏။  ကံအားေလ်ာ္စြာျဖစ္ေသာ သတၱဝါတို.ကို သိ၏။ ခ်စ္သား သာရိပုၾတာ၊ သတၱဝါတစ္ဦးတစ္ေယာက္သည္ မေကာင္းေသာ ကာယကံ၊ ဝဇီကံ၊ မေနာကံတို.ကို ျပဳငွါးအံ့၊ အရိယာတို.ကို ျပစ္မွား ငွါးအ့့ံ၊ မွားယြန္းေသာ မိစၦာအယူရိွငွါးအံ့၊ ထိုသူသည္ ခႏၶာကိုယ္ပ်က္စီး၍ ေသျပီးသည္မွ ေနာက္၌ မေကာင္းေသာ သတၱဝါတို.လားေရာက္ရာ ငရဲသို. က်ေရာက္ရလတၱံ.။  သတၱဝါ တစ္ဦးတစ္ေယာက္သည္ ေကာင္းေသာ ကာယကံ၊ ဝဇီကံ၊ မေနာကံတို.ကို ျပဳငွါးအံ့၊ အရိယာတို.ကို မျပစ္မွား ငွါးအ့့ံ၊ မွန္ေသာ သမၼာအယူရိွငွါးအံ့၊ ထိုသူသည္ ခႏၶာကိုယ္ပ်က္စီး၍ ေသျပီးသည္မွ ေနာက္၌ ေကာင္းေသာ သတၱဝါတို.လားေရာက္ရာ သုဂတိဘံုဘဝသို. လားေရာက္ရလတၱံ.။  ယင္းသို. ျမတ္စြာဘုရားသည္ အထူးသျဖင့္ သာလြန္ေသာ၊ လူတို.၏ မ်က္စိထက္သာလြန္ေသာ နတ္မ်က္စိႏွင့္ တူကုန္ေသာ ဒိဗၺစကၡဳ ညာဏ္ျဖင့္ ေသဆဲ သတၱဝါ၊ ျဖစ္ဆဲ သတၱဝါ၊ ယုတ္ေသာ သတၱဝါ၊ ျမတ္ေသာ သတၱဝါ၊ အဆင္းလွေသာ သတၱဝါ၊ အဆင္းမလွေသာ သတၱဝါ၊ ေကာင္းေသာလားရာရိွေသာ သတၱဝါ၊ မေကာင္းေသာ လားရာရိွေသာ သတၱဝါ တို.ကို ျမင္၏။  ကံအားေလ်ာ္စြာျဖစ္ေသာ သတၱဝါတို.ကို သိ၏။ ယင္းသို. သိေတာ္မူ၊ ျမင္ေတာ္မူျခင္းသည္လည္း ျမတ္စြာဘုရား၏ အားမည္၏။  ယင္းအားကို စြဲ၍ ျမတ္စြာဘုရားသည္ ျမင့္ျမတ္ေၾကာင္းကို ဝန္ခံ၏။  ပရိတ္သတ္တို. အလယ္၌ ရဲဝ့ံေသာ စကားကို ျမြက္ဆို၏။  ျမတ္ေသာတရား စၾကာကို လည္ေစ၏။

ခ်စ္သား သာရိပုၾတာ၊ ငါဘုရားရွင္သည္ အာသေဝါတရားတို.၏ ကုန္ျခင္းေၾကာင္ ့ အာသေဝါတရားကင္းေသာ အရဟတၱဖိုလ္စိတ္၊ အရဟတၱဖိုလ္ညာဏ္သို. ယခုဘဝ၌ပင္ ထူးေသာညာဏ္ျဖင့္ မ်က္ေမွာက္ျပဳ၍ ေန၏။  ယင္းသို. မ်က္ေမွာက္ျပဳ၍ ေနျခင္းသည္လည္း ျမတ္စြာဘုရား၏ အားမည္၏။  ယင္းအားကို စြဲ၍ ျမတ္စြာဘုရားသည္ ျမင့္ျမတ္ေၾကာင္းကို ဝန္ခံ၏။  ပရိတ္သတ္တို. အလယ္၌ ရဲဝ့ံေသာ စကားကို ျမြက္ဆို၏။  ျမတ္ေသာတရား စၾကာကို လည္ေစ၏။

က်မ္းကိုး။    ။မဟာသီဟနာဒသုတၱန္

0 comments: