ခ်စ္သား သာရိပုၾတာ၊ ငါဘုရားရွင္သည္ ရဲရင့္ေသာေဝသာရဇၨညာဏ္ေတာ္(၄)ပါးႏွင့္ ျပည္.စံု၍ေန၏။ ထိုရဲရင့္ေသာေဝသာရဇၨညာဏ္ေတာ္(၄)ပါးႏွင့္ ျပည္.စံု၍ေနျခင္းေၾကာင့္ ငါဘုရားရွင္သည္ ျမင့္ျမတ္ေၾကာင္းကို ဝန္ခံ၏။ ပရိတ္သတ္တို.အလယ္၌ ရဲဝံ့ေသာစကားကို ျမြက္ဆို၏။ ျမတ္ေသာတရားစၾကာကိုလည္ေစ၏။ ျမတ္စြာဘုရား၏ ထိုရဲရင့္ေသာ ေဝသာရဇၨညာဏ္ေတာ္(၄)ပါးတို.ဟူသည္ အဘယ္နည္း?
(၁) အလံုးစံုေသာ တရားတို.ကို ထိုးထြင္းသိ၏ဟု ဝန္ခံေသာ ငါ့အား ျမတ္စြာဘုရားသည္ အလံုးစံုေသာ တရားတို.ကို ထိုးထြင္းမသိဟု ေစာဒနာမည္. ပုဂၢိဳလ္တစ္ဦးတစ္ေယာက္ လူ၌ျဖစ္ေစ၊ နတ္၌ျဖစ္ေစ၊ ျဗဟၼာ၌ျဖစ္ေစ၊ မာရ္နတ္၌ျဖစ္ေစ ငါမျမင္။ ထိုသို. ျမင္ေတာ္မမူေသာေၾကာင့္ ငါဘုရားသည္ ခ်မ္းသာျခင္း၊ ေဘးမရိွျခင္း၊ ရဲဝ့ံျခင္းသို.ေရာက္၍ ေန၏။
(၂) အလံုးစံုေသာ အာသေဝါတရားတို. ကုန္ျခင္းသို. ေရာက္ျပီးျဖစ္သည္ဟု ဝန္ခံေသာ ငါ့အား ျမတ္စြာဘုရားသည္ အလံုးစံုေသာ အာသေဝါတရားတို. မကုန္ႏိုင္ေသးဟု ေစာဒနာမည္. ပုဂၢိဳလ္တစ္ဦးတစ္ေယာက္ လူ၌ျဖစ္ေစ၊ နတ္၌ျဖစ္ေစ၊ ျဗဟၼာ၌ျဖစ္ေစ၊ မာရ္နတ္၌ျဖစ္ေစ ငါမျမင္။ ထိုသို. ျမင္ေတာ္မမူေသာေၾကာင့္ ငါဘုရားသည္ ခ်မ္းသာျခင္း၊ ေဘးမရိွျခင္း၊ ရဲဝ့ံျခင္းသို.ေရာက္၍ ေန၏။
(၃) မဂ္ဖိုလ္၏ အႏၱရယ္ျပဳတတ္ေသာ တရားတို.ဟု ငါေဟာၾကားေသာတရားတို.ကို က်င့္ၾကံေသာသူအား ထိုတရားတို.သည္ မဂ္ဖိ္ုလ္၏ အႏၱရယ္မျပဳဟု ေစာဒနာမည္. ပုဂၢိဳလ္တစ္ဦးတစ္ေယာက္ လူ၌ျဖစ္ေစ၊ နတ္၌ျဖစ္ေစ၊ ျဗဟၼာ၌ျဖစ္ေစ၊ မာရ္နတ္၌ျဖစ္ေစ ငါမျမင္။ ထိုသို. ျမင္ေတာ္မမူေသာေၾကာင့္ ငါဘုရားသည္ ခ်မ္းသာျခင္း၊ ေဘးမရိွျခင္း၊ ရဲဝ့ံျခင္းသို.ေရာက္၍ ေန၏။
(၄) ဝဋ္ဆင္းရဲကုန္ျခင္းသို. ေရာက္ေစေသာတရားတို.ဟု ငါေဟာၾကားေသာ တရားတို.ကို က်င့္ၾကံေသာသူတို.အား အၾကင္တရားတို.သည္ ဝဋ္ဆင္းရဲကုန္ျခင္းသို. မထုတ္ေဆာင္ႏိုင္ဟု ေစာဒနာမည္. ပုဂၢိဳလ္တစ္ဦးတစ္ေယာက္ လူ၌ျဖစ္ေစ၊ နတ္၌ျဖစ္ေစ၊ ျဗဟၼာ၌ျဖစ္ေစ၊ မာရ္နတ္၌ျဖစ္ေစ ငါမျမင္။ ထိုသို. ျမင္ေတာ္မမူေသာေၾကာင့္ ငါဘုရားသည္ ခ်မ္းသာျခင္း၊ ေဘးမရိွျခင္း၊ ရဲဝ့ံျခင္းသို.ေရာက္၍ ေန၏။
က်မ္းကိုး။ ။သုတၱႏၱ ပိဋက၊ မဇၩမနိကာယ၊ သီဟနာဒဝဂ္၊ မဟာသီဟနာဒသုတၱန္။
(၁) အလံုးစံုေသာ တရားတို.ကို ထိုးထြင္းသိ၏ဟု ဝန္ခံေသာ ငါ့အား ျမတ္စြာဘုရားသည္ အလံုးစံုေသာ တရားတို.ကို ထိုးထြင္းမသိဟု ေစာဒနာမည္. ပုဂၢိဳလ္တစ္ဦးတစ္ေယာက္ လူ၌ျဖစ္ေစ၊ နတ္၌ျဖစ္ေစ၊ ျဗဟၼာ၌ျဖစ္ေစ၊ မာရ္နတ္၌ျဖစ္ေစ ငါမျမင္။ ထိုသို. ျမင္ေတာ္မမူေသာေၾကာင့္ ငါဘုရားသည္ ခ်မ္းသာျခင္း၊ ေဘးမရိွျခင္း၊ ရဲဝ့ံျခင္းသို.ေရာက္၍ ေန၏။
(၂) အလံုးစံုေသာ အာသေဝါတရားတို. ကုန္ျခင္းသို. ေရာက္ျပီးျဖစ္သည္ဟု ဝန္ခံေသာ ငါ့အား ျမတ္စြာဘုရားသည္ အလံုးစံုေသာ အာသေဝါတရားတို. မကုန္ႏိုင္ေသးဟု ေစာဒနာမည္. ပုဂၢိဳလ္တစ္ဦးတစ္ေယာက္ လူ၌ျဖစ္ေစ၊ နတ္၌ျဖစ္ေစ၊ ျဗဟၼာ၌ျဖစ္ေစ၊ မာရ္နတ္၌ျဖစ္ေစ ငါမျမင္။ ထိုသို. ျမင္ေတာ္မမူေသာေၾကာင့္ ငါဘုရားသည္ ခ်မ္းသာျခင္း၊ ေဘးမရိွျခင္း၊ ရဲဝ့ံျခင္းသို.ေရာက္၍ ေန၏။
(၃) မဂ္ဖိုလ္၏ အႏၱရယ္ျပဳတတ္ေသာ တရားတို.ဟု ငါေဟာၾကားေသာတရားတို.ကို က်င့္ၾကံေသာသူအား ထိုတရားတို.သည္ မဂ္ဖိ္ုလ္၏ အႏၱရယ္မျပဳဟု ေစာဒနာမည္. ပုဂၢိဳလ္တစ္ဦးတစ္ေယာက္ လူ၌ျဖစ္ေစ၊ နတ္၌ျဖစ္ေစ၊ ျဗဟၼာ၌ျဖစ္ေစ၊ မာရ္နတ္၌ျဖစ္ေစ ငါမျမင္။ ထိုသို. ျမင္ေတာ္မမူေသာေၾကာင့္ ငါဘုရားသည္ ခ်မ္းသာျခင္း၊ ေဘးမရိွျခင္း၊ ရဲဝ့ံျခင္းသို.ေရာက္၍ ေန၏။
(၄) ဝဋ္ဆင္းရဲကုန္ျခင္းသို. ေရာက္ေစေသာတရားတို.ဟု ငါေဟာၾကားေသာ တရားတို.ကို က်င့္ၾကံေသာသူတို.အား အၾကင္တရားတို.သည္ ဝဋ္ဆင္းရဲကုန္ျခင္းသို. မထုတ္ေဆာင္ႏိုင္ဟု ေစာဒနာမည္. ပုဂၢိဳလ္တစ္ဦးတစ္ေယာက္ လူ၌ျဖစ္ေစ၊ နတ္၌ျဖစ္ေစ၊ ျဗဟၼာ၌ျဖစ္ေစ၊ မာရ္နတ္၌ျဖစ္ေစ ငါမျမင္။ ထိုသို. ျမင္ေတာ္မမူေသာေၾကာင့္ ငါဘုရားသည္ ခ်မ္းသာျခင္း၊ ေဘးမရိွျခင္း၊ ရဲဝ့ံျခင္းသို.ေရာက္၍ ေန၏။
က်မ္းကိုး။ ။သုတၱႏၱ ပိဋက၊ မဇၩမနိကာယ၊ သီဟနာဒဝဂ္၊ မဟာသီဟနာဒသုတၱန္။
0 comments:
Post a Comment